vakantie Doorn

25 augustus 2017 - Doorn, Nederland

Vrijdag 25 augustus

Alweer de laatste dag, ook deze dag was er na het ontbijt de gym. De weersgoden waren ons deze dag weer goed gezind, het zonnetje scheen heerlijk op het terras en daar konden we dan ook genieten van een kopje koffie of thee. Na de lunch stond de bus voor om ons naar de Dierentuin in Amersfoort te brengen. Er gingen 11 rolstoelen mee om de gasten die niet ver konden lopen toch te laten genieten van de dieren die we te zien kregen. Deze Dierentuin was niet echt rolstoel vriendelijk want er zaten nogal wat hobbels in de weg, wat niet zo prettig was voor degene die in de rolstoel zat. Maar bij het zien van de dieren was dat snel voorbij. Er was ook een klein Olifantje. De Olifanten kregen schijfjes wortel terwijl wij stonden te kijken, het was toch wel knap van die Olifanten om zo’n schijfje met hun slurf op te rapen. Verder waren er nogal wat dieren te bewonderen. Om 4 uur was het verzamelen om weer met de bus terug te gaan naar het Hotel. Hier stond een 4 gangen diner klaar, waar we van gesmuld hebben. Na het diner was het koffer pakken en nog een laatste spelletje en naar bed om ’s morgens weer gezond op te staan.