vakantie Doorn

26 augustus 2017 - Doorn, Nederland

Zaterdag 26 augustus

Iedereen was al vroeg aan het ontbijt. Na zo’n gezellige vakantie is het toch weer goed om naar huis te gaan. De vrachtwagen van Panhuijsen Verpakkingen was mooi op tijd om de fietsen en scootmobielen op te halen. Zo konden Ben en Frans even helpen met het laden van de scootmobielen en fietsen, ook gingen er nog koffers mee in de vrachtwagen, want op de heenreis bleek er veel te veel bagage te zijn vanwege al de rollators die mee moesten in het bagageruim. Toen alle gasten in de bus zaten kon de terugweg aanvangen, uitgezwaaid door Annet, Diny, Mieke en Marijke die met eigen vervoer gekomen waren omdat zij de bedden op moesten maken bij aankomst en bij vertrek ook weer de bedden afhalen. We hadden gelukkig geen file en konden mooi doorrijden zo kwamen we bijna op de aangegeven tijd aan in Hilvarenbeek, Diessen en Esbeek.

We mogen terug kijken op een mooie, gezellige en geslaagde vakantie.

Nu weer plannen maken voor volgend jaar.