Vakantie Odoorn

6 juli 2019 - Odoorn, Nederland

6 Juli 2019

Vanmorgen mooi op tijd vertrokken uit Esbeek.

De bus kwam al om 10.30 uur voorrijden en de 15 gasten waren ook al aanwezig en ook de 6 vrijwilligers.

Toen alle koffers  en rollators onderin de bus geladen waren en de mensen ingestapt waren zijn we richting Diessen gegaan.

De volgende stop Diessen, daar moesten we nog even bij Corrie aanbellen om te laten horen dat we er waren.

We waren daar ook wat vroeger als gepland, dus hadden ze ons nog niet verwacht.

Hier stapten 3 vrijwilligers en 1 gast in.

Nu naar Hilvarenbeek om de laatste gasten op te halen.

Ook hier stond iedereen al te wachten.

En zo waren we al op tijd uit Hilvarenbeek en onderweg naar Odoorn.

Bij Oss duiken we de file in, gelukkig was het langzaam rijden.

Maar we waren gelukkig op tijd voor de koffiestop met heerlijk gebak in Heerde.

Na 3 kwartier zijn we weer in de bus gegaan en verder naar Odoorn waar we zo rond half vier aankwamen, waar we werden ontvangen met koffie en regendruppels.

Nadat iedereen de kamer-sleutels hadden gekregen gingen ze de koffers uitpakken.

Om 18.00 uur zat iedereen aan tafel en hebben we heerlijk gedineerd.

Na het eten zijn een paar gasten nog gaan wandelen en Cees nog een ritje op de scootmobiel gedaan en nog 2 gasten met de duo- fietsen.

De kaarten kwamen op tafel en zo zat iedereen weer gezellig te kaarten of te rummikuppen of alle nieuwtjes uit te wisselen.

En zo vliegt zo’n dag om.

1. Karin v.Bokhoven:
    6 juli 2019
    Vanuit Esbeek, waar het vanavond ook geregend heeft, een fijne week toegewenst voor iedereen. Geniet er samen van!
  2. Lydia Heijda:
    7 juli 2019
    Ook in Kaatsheuvel regen,maar aan de foto's te zien ,gaat het deze week weer lukken om er een gezellige week van te maken. Heel veel plezier.
  3. Karen:
    7 juli 2019
    Wat leuk om jullie foto's en reisverhalen mee te kunnen lezen !
    Allemaal een hele fijne week toegewenst !!!
  4. Henriette Rosmulder:
    7 juli 2019
    Wat gezellig dat we meteen de foto's kunnen bewonderen en we op de hoogte worden gehouden van de activiteiten. Veel plezier daar.