Vakantie Odoorn

10 juli 2019 - Odoorn, Nederland

10 juli 2019

Vandaag was een rustdag gepland.

Alles mag, niets moet.

En zo zijn er voor de middag al een paar gaan fietsen.

Ook was er een gelegenheid om te gymmen, wandelen, koffie en thee drinken.

Na de lunch gingen er een aantal gasten rusten.

Het kerkje was ook open en daar zijn we de kunst gaan bewonderen.

Hierna zijn we naar het café bij de zorgboerderij gelopen en daar op het terras genoten van de ooievaars die daar op het nest zaten.

Daar waren 3 nesten bemand met jonge ooievaars en pa en ma maar heen en weer vliegen om de jongen te voorzien van eten.

Na het diner was het kaartspelletjes avond.

De duo fiets is er ook in de morgen, middag en avond zoals de vorige dagen weer op uit gegaan.

Er is genoeg animo om mee te fietsen op de duo fiets, dus Frans en Ben hebben genoeg beweging die hoeven voorlopig nog niet naar de trimschool.

Tot morgen maar weer.

1. Lydia Heijda:
    10 juli 2019
    Ook al is het rustdag,de vakantiegangers weten zich prima te vermaken.
    Mooie foto's van de ooievaars.
  2. Ben:
    11 juli 2019
    Frans en ik hebben met de duofietsen de omgeving al een beetje in kaart. Leuk was het dat Annie en Rina een wens hadden. Ze wilden naar Exloo.
    Ooit in Exloo hadden ze een B&B gehad en we zijn er naar toe geteden. Het is 4 km van Odoorn.
    Daar aangebeld deed een man open en Rina en Annie vroegen naar Jan en Antje.
    De man zei ons dat moet wel 30 jaar geleden zijn. Ik doe dit al 10 jaar en mijn voorganger zat er ook als 10 jaar. We mochten als we wilden naar binnen. Een leuke ontmoeting en men is hier echt gastvrij.