Vakantie Odoorn

14 juli 2019 - Hilvarenbeek, Nederland

13 juli 2019

Na een super gezellige week was het tijd om richting huis te gaan.

De bus stond al op tijd voor en de koffers konden ingeladen worden.

Hier hadden wij geen omkijken naar; dit werd allemaal voor ons verzorgd.

Intussen was ook de vrachtwagen van Panhuijsen Verpakkingen er, en werden de fietsen, rolstoelen en scootmobiel ingeladen.

Deze gingen nu richting Esbeek.

Om half tien zat iedereen in de bus en werden we uitgezwaaid door Fransien en Annet onze vrijwilligers en door Klaasjan de eigenaar van het hotel.

In Harderwijk was er nog een stop bij Van der Valk en daar werd een kopje koffie gedronken.

Na 3 kwartier zijn we weer in de bus gegaan en verder op weg gegaan naar huis.

In de bus zijn er nog krentenbollen en water rond gedeeld.

Het was water en geen koffie, want als er geknoeid wordt is dat niet erg, want van water wordt je alleen nat en koffie geeft vlekken dus daarom.

Na een rustige rit waren we op tijd in Hilvarenbeek en Esbeek.

Wij hebben de chauffeur ook extra bedankt voor de mooie tochten over wegen die je normaal niet met de bus gaat.

De chauffeur was ook een prima gids, hij wist veel te vertellen onderweg.

En zo is er ook een einde aan deze vakantie gekomen.

1. Karin v.Bokhoven:
    14 juli 2019
    Wat fijn dat jullie een geweldige vakantieweek hebben gehad en weer veilig thuis zijn.
    Geniet nog maar lekker wat na!
  2. Jo Jansen:
    15 juli 2019
    Goede morgen, ik hèb van de reisblog mee kunnen genieten, fijn dat het zo gezellig is geweest, geniet er nog van. Jammer dat dit de laatste keer was. Hopelijk zien we elkaar nog een keer, doe allen de groetjes. Gr Jo