vakantie Doorn

21 augustus 2017 - Doorn, Nederland

Maandag 21 augustus.

Vanmorgen is eerst rustig aangedaan, nog steeds een beetje bijkomen van gisteren. Een paar gasten zijn met de begeleiders met de Duo-fiets vertrokken voor een leuk ritje.Na de lunch kregen we een telefoontje van de busonderneming dat de rolstoelbus stuk was en dat er een andere onderneming de toer overnam. Dus deze bus kwam al met vertraging en als alles tegenzit gaat ook alles fout. Een bagageklep die niet meer dicht wilde omdat het hangwerk afgebroken was. Na een kwartier knutselen zat die eindelijk in het slot. Toen iedereen zat bleek ook nog eens een bank tekort in  de bus gezet was. Dus zijn 2 personen in het gangpad gaan zitten op de heenreis. Uiteindelijk zijn we met een halfuur vertraging vertrokken. In het museum aangekomen heeft de chauffeur gelijk de onderneming gebeld en is er een bank gebracht en op de terugweg kon iedereen zitten. Het museum Oud Soest was een gouden greep. De gasten hebben genoten van al de herinneringen die weer boven kwamen. Er was een oude schoolklas ingericht, een opkamer, een kamer met een bedstee, een winkel, een koets uit 1650 en 1764. En verder teveel om op te noemen. Om 5 uur waren we weer terug in het hotel, nog even bijkomen en om 6 uur weer aan tafel. Na het eten werd er nog gewandeld en de avond werd verder gevuld met spelletjes, o.a. rikken, jokeren, rummikub en mandala’s kleuren. Ook gingen weer andere gasten met de begeleiders met de Duo-fiets op pad om de Pyramide van Austerlitz te gaan bekijken maar helaas werd het te vroeg donker en moesten ze zonder de Pyramide gezien te hebben terug.

1. Lydia Heijda:
    21 augustus 2017
    Ondanks alle problemen weer een gezellige dag,ga zo door.
  2. Diena van de Sande:
    22 augustus 2017
    Fijn dat jullie het zo goed hebben, en nog veel plezier

groetjes Diena van de Sande
    ps doe de gr aan mijn man.