Vakantie IJsselvliedt

13 augustus 2018 - Wezep, Nederland

13 augustus.

Vanmorgen na het ontbijt Jenny van Nierop gefeliciteerd met haar 86ste  verjaardag en hebben we haar allemaal toe gezongen. Jenny heeft nog nooit op haar verjaardag zoveel visite gehad bij het ontbijt. Deze morgen hebben we het rustig aangedaan. De lunch om 12 uur was met heerlijke poffertjes. Om 13.30 zijn we een rondrit over de Veluwe gaan maken met een koffiestop in Harskamp. We hebben veel bomen en regen maar geen wild gezien. 17.30 uur waren we weer terug in het hotel. 18.00 uur stond het buffet gereed. De duo-fietsers wilden er nog op uit trekken maar het weer liet het niet meer toe. Nu blijft iedereen binnen en zijn ze spelletjes gaan doen. Maar je raad het nooit het was weer kaarten geblazen. En zo vliegt er weer een dag voorbij.

1. Karin v.Bokhoven:
    13 augustus 2018
    Ziet er gezellig en lekker uit. Nog veel plezier samen en hopelijk wat beter weer. Een schrale troost: het weer was hier ook niet beter. Hartelijke groet aan allen.