Vakantie in Rijs

16 juli 2016 - Rijs, Nederland

16 juli 2016

De vakantie is weer begonnen. Gisteren zijn we vanuit Esbeek, Diessen en Hilvarenbeek vertrokken naar Rijs in Gaasterland Friesland. Daar zijn we om half vijf gearriveerd en werden we ontvangen met een lekker fris drankje en daarna met koffie en thee. Na het diner werden de koffers uitgepakt en werd er nog lekker van de avondzon genoten.

In de loop van de avond arriveerden ook de fietsen en scootmobielen die vervoerd werden in een vrachtauto die beschikbaar was gesteld door Poetsdoeken.nl uit Goirle en bestuurd werd door Tom van Logten. Ook is de Duo fiets mee waar vanmorgen al gelijk gebruik van werd gemaakt, want al heel veel gasten wilden al een tochtje maken met deze fiets dus is er een lijstje met tijden samengesteld wanneer ze mee mogen.

Na de Lunch gingen we met de Gaasterland-expres een toertocht van 2 uur door de omgeving maken.

De dames in de rolstoel zijn met de begeleiders door het bos naar het IJsselmeer gewandeld, zij vertrokken om half drie en waren om vijf uur weer lekker uitgewaaid terug in het hotel. Na het diner werden de speelkaarten voor de liefhebbers op tafel gelegd en werd er gezellig gekaart. Voor de rummikub waren ook gasten die dit spelletje gingen spelen en verder werd er nog gebuurt en zo vliegt de dag om.