Vakantie Rijs

18 juli 2016 - Rijs, Nederland

Maandag 18 juli 2016.

Ook deze ochtend zijn we blij wakker geworden van de zon die al volop scheen.
De weergoden zijn ons echt goed gezind. Na het ontbijt zijn we heerlijk op het terras gaan zitten om te genieten van de zon. Ook is de duo-fiets weer van stal gehaald om een toer te maken, de gasten staan nog steeds in de rij om mee te kunnen gaan fietsen. De fiets weet niet wat hem overkomt zoveel als hij al buiten op toer is geweest. De jeu de boules ballen zijn voor de dag gehaald om te kijken wie het beste kan jeu de boules. Wat heel wat gezelligheid oplevert zo onder elkaar. En zo is het alweer lunchtijd. Na de lunch staat bustocht naar het museum van Jopie Huisman op het programma. Om half twee zitten we allemaal in de bus op weg naar het museum. Hier zijn we ontvangen met koffie en appelgebak en konden we het museum gaan bezoeken. Na het bezoek is er nog gelegenheid om Workum te bekijken. Om vijf uur zijn we terug in het hotel waar we om half zes weer van een uitgebreid diner kunnen genieten. Iedere dag is er soep en dan is er keus uit vis, vlees, gebakken aardappelen, aardappelpuree, pasta of rijst en diverse groenten en nog koude gerechten, hierna mag je nog kiezen uit ijs, bavarois, yoghurt.
Na het diner is er nog genoten van het mooie weer. Ook is Cobie met Ben er op uit getrokken met de duo fiets. De andere gasten zijn naar de dia-avond over Friesland gegaan en zo vliegt er weer een dag voorbij