vakantie Doorn

23 augustus 2017 - Doorn, Nederland

Woensdag 23 augustus

Na het ontbijt was het gymmen geblazen. Ook zijn een paar gasten met de Duo-fietsen eropuit geweest. De koffie kon heerlijk op terras geserveerd worden, wat treffen wij het toch met het weer. Bij de lunch kregen we een kroket voorgeschoteld en die ging er prima in. Hierna kregen wij een rondrit met gids over de Utrechtse Heuvelrug. Het was een prachtige tocht waarin we heel wat grote buitenverblijven en kastelen gezien hebben, waarvan de meeste in opdracht gebouwd zijn door bankiers. Natuurlijk werd er ook nog gewandeld door de prachtige natuur rondom het hotel. Na het diner kwamen de speelkaarten op tafel en werd het gerikt, gejokerd en ook nog rummikub. De laatste gasten gingen om 0.30 uur naar bed.

1. Lydia Heijda:
    24 augustus 2017
    Lekker een kroketje,maar wij hebben ook lekker gegeten bij Joop,het was heerlijk weer om te bbqen en dat ging er ook lekker in.Geniet nog van de laatste dagen,het weer blijft goed.