vakantie Doorn

24 augustus 2017 - Doorn, Nederland

Donderdag 24 augustus

Ook vandaag gingen de beentjes van de vloer na het ontbijt, Maria gaf ze een pittige ochtend gym ze moesten helemaal van Hilvarenbeek naar Biest-Houtakker lopen bij wijze van spreken.

Maar de gasten klagen niet en doen vrolijk mee. De Duo-fietsen zijn weer van stal gehaald, want de gasten staan in de rij om met Ben en Frans mee te mogen. Vandaag was het lekker weer en konden we weer op het terras koffie drinken. Tijdens de lunch werden we verwend met een loempiaatje. Na de lunch gingen we naar de bioscoop in het Hotel en keken we het eerste deel van “Dagboek van een Herdershond”. Hierna gingen er nogal wat gasten picknicken met fruit in het park. Er waren gasten die met de fiets, en scootmobielen en de Duo-fiets onder leiding van Frans en Ben naar de Pyramide van Austerlitz zijn geweest. Kitty wilde in de draaimolen daar. Het diner was een Chinese maaltijd, het was lekker maar overdadig. De avond werd verzorgd door het vissers-dameskoor Waterzooi. Het was echt fantastisch.Pyramide