Vakantie IJsselvliedt

16 augustus 2018 - Wezep, Nederland

16 augustus

Onze gasten waren deze morgen al vroeg aan het ontbijt.

Na het ontbijt zijn een aantal gasten met vrijwilligers gaan wandelen en zijn uiteindelijk op een terras in Wezep terecht gekomen, ze lieten per telefoon weten dat ze nog wel van onze lunch gebruik wilden maken en dat ze probeerden op tijd te komen. Wat ook nog lukte. De duo-fietsers zijn er ook weer op uitgegaan. Cees is met zijn scootmobiel via knooppunten helemaal naar het pontje wat naar Zwolle ging gereden en toen weer terug. Een aantal gasten zijn gaan gymmen onder leiding van Olga Commandeur.  Vanmiddag hebben we een mooie uitleg over het Landgoed IJsselvliedt en haar bewoners gekregen door een vrijwilligster uit het dorp. Tot vreugde van een aantal gasten was er ook een Jeu de Boules baan ontdekt. Ze zijn dan ook gelijk na afloop van de lezing gaan spelen op de baan. De kapsalon was ook geopend, daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Het buffet vanavond bestond uit kippensoep, schnitzel, visspies, gekookte en gebakken aardappelen, snijbonen, witte kool en aardbeientoetje toe. Na het eten zijn de duo-fietsers er weer op uit gegaan, om al de gasten één keer mee te laten gaan moet er veel gefietst worden. De meeste gasten zijn een kaartspel gaan spelen vanavond. Oeps alweer een dag om, welterusten en tot morgen.

1. Karin v.Bokhoven:
    16 augustus 2018
    Wat gaat een week toch snel voorbij, zeker als 't gezellig is. Geniet morgen nog met z'n allen van een laatste volle dag in Wezep en voor zaterdag een behouden thuisreis gewenst!
  2. Lydia Heijda:
    17 augustus 2018
    Er zullen meer duofietsen moeten komen willen jullie de vraag aan kunnen denk ik zo.Een hele fijne dag nog.
  3. Ingrid:
    17 augustus 2018
    Wat leuk om te zien zo op afstand. De mensen genieten! Hoe kun je de foto's downloaden? Van mijn schoonmoeder tiny staan er enkele mooie op.
  4. Ben:
    18 augustus 2018
    Het verhaal van de zwerver met zijn steen was prachtig.
    Hij werd opgenomen in de groep en kreeg het voor elkaar dat er goed werd samengewerkt.
    De dienst van Wilma en Toos met de mooie zang op usb sticks door Chris uitgekozen was genieten.
  5. Lydia Heijda:
    19 augustus 2018
    volgend jaar allemaal op de duofiets zo leuk vinden de gasten het hoeven we ook geen andere uitstapjes te maken