Vakantie IJsselvliedt

18 augustus 2018 - Wezep, Nederland

18 augustus

Om 5 uur in de morgen liep een gast al aangekleed over de gang, hij was bang dat de taxi moest wachten op hem en de deeltaxi wacht volgens hem niet. De taxi zou om 9 uur komen om hem en zijn vriendin naar een bruiloft te brengen. Het is ook allemaal zo spannend. Half 8 waren de meeste gasten al in de eetzaal. Om 9 uur stond de bus voor en konden de koffers in geladen worden. Wat een hele klus was, want er moesten ook nog 22 rollators mee. Maar het lukte en we vertrokken op tijd. De reis verliep voorspoedig, gelukkig geen files onderweg. Ook de scootmobielen en fietsen gingen weer naar huis met de vrachtwagen van Panhuijsen Verpakkingen. Deze waren mooi op tijd in Esbeek en werden opgehaald door de eigenaars. En zo was de vakantie weer voorbij. De week is omgevlogen. Nu dus weer op naar volgend jaar.

1. Lydia Heijda:
    19 augustus 2018
    Wat gaat een week toch snel,volgens de verhalen weer een leuke vakantie en op naar volgend jaar.
  2. Ben:
    20 augustus 2018
    Wat hebben we genoten. Met tips van Annet over de omgeving hebben we knooppuntroutes uitgezet. Eerst naar wapenveld rondje Duinen en daarna 't Loo waar we vakantiepark Landall hebben bezocht en het boerenmuseum. Er was een paadje bij knooppunt 07 waar Frans verkende en advies kregen dat het te smal was. Wat later ook echt zo bleek te zijn.
    Ook de tocht door de polders naar de Ijssel was mooi. Lekker uitwaaien langs de dijk.
    De busreisjes naar de passievlindertuin en urk het museum waren prachtig. Respect voor die stoere Urkers die zich de zee hebben meester gemaakt en zich niet uit het veld lieten slaan.
    Onder leiding van Chris en Marijke de vroege vogels verliep de vakantie weer vlekkeloos.
    Ik ben gelukkig dat ik er bij mocht zijn.