Vakantie Rijs

22 juli 2016 - Rijs, Nederland

22 juli 2016

Vrijdag weer terug naar huis. Alle koffers worden per plaats neer gezet zodat ze in de bus bij elkaar staan zodat bij het uitladen de koffers sneller te vinden zijn. Het is een heel gepuzzel om al de koffers en rollators in de bagageruimtes van de bus te krijgen maar het is gelukt. We konden op tijd vertrekken, zo rond half 10 reden we weg, uitgezwaaid door het personeel en eigenaars van het hotel. Onderweg reed alles goed door, er waren gelukkig geen files en we kwamen dan ook mooi op tijd aan in Hilvarenbeek. Hier was de eerste stop, ondanks dat we alles per plaats neer gezet hadden was er toch nog een koffer aan de andere kant gezet. Dit leverde nogal wat zoekwerk op maar gelukkig de koffer was toch meegekomen en werd gevonden. Nu op naar Diessen, hier ging alles lekker vlot de koffers en rollators waren zo uit de bus en konden we naar Esbeek waar de laatste en meeste gasten uit de bus gingen. Er stond al een delegatie van familie te wachten om de vakantiegangers naar huis te brengen. Vrijdagavond mocht Tom van Logten met de vrachtwagen van de Poetsfabriek uit Goirle de fietsen en scootmobielen ophalen. Deze waren om 1 uur ’s avonds weer terug in Esbeek. Zaterdag om 13.00 uur zijn de fietsen en scootmobielen weer opgehaald door de eigenaars en bracht Tom de duo-fiets naar de staling. En zo snel is de vakantie weer voorbij. We gaan nu weer plannen maken voor 2017.