Vakantie Rijs

21 juli 2016 - Rijs, Nederland

21 juli 2016
Het is alweer de laatste dag, deze week is omgevlogen. Het is nog steeds heel mooi weer. Ben is er vanmorgen weer met een gast op uit getrokken met de duo fiets. Het is een gouden greep geweest om deze fiets mee te nemen. Wat hebben de gasten er van genoten. De jeu de boules baan stond ook in de belangstelling, een aantal gasten is een potje gaan spelen. Het is genieten zo spelen met de zon op je lichaam. Na de lunch zijn we met de bus naar het Douwe Egberts Museum gegaan. Het is best interessant wat daar te zien is, alleen jammer dat het daar binnen zo warm was. De ruimtes zijn erg klein en laag. Na dit bezoek zijn we met de bus terug naar het hotel gegaan, in de bus is het heerlijk koel en zijn de gasten van zalig koel water voorzien. Bij terugkomst is het tijd voor het diner. Na het diner is er nog een voorstelling van de dansgroep Tjonger Skotsploeg. Na nog een drankje genoten te hebben is het tijd om de koffers te pakken.

Het gedicht van Cobie Gerritsen voor de vrijwilligers.
Ook dit jaar zijn wij weer met Chris op reis naar het mooie plaatsje Rijs.
Ben v/d Put is ook van de partij velen zaten aan zijn zij.
Mieke en Diny twee zussen deden ook veel klussen.
Wilma en Toos jullie zorgden ook goed voor ons, dus jullie krijgen niet de bons.
Corrie ook jou kunnen wij niet missen, als je anders denkt dan heb je het mis.
Annet met jou hulp konden wij er tegen aan, maar morgen moeten wij weer gaan.

Namens allen danken wij jullie.
Cobie Gerritsen.