Vakantie Odoorn

7 juli 2019 - Odoorn, Nederland

7 juli 2019

Vanochtend was iedereen al voor 9 uur aan het ontbijt.

Het was moeilijk kiezen wat je op je bordje zou leggen zoveel keus was er.

Diverse soorten brood en broodjes, diverse soorten yoghurt, fruit, zoet beleg, vleeswaren en kaas.

Na het ontbijt was om half elf de gebedsdienst, door technische problemen met de beamer hadden we geen groot beeld.

Gelukkig deed het geluid van de laptop het wel en konden we toch meezingen met de liederen.

Na de dienst was er koffie met rabarbercake.

Om 13.00 uur was het lunchtijd en je gelooft het niet maar de bordjes werden weer vol geladen.

Hierna was het rusttijd tot 14.00 uur.

Een aantal gasten zijn gaan fietsen en met de scootmobiel op pad.

De andere gasten zijn met de rolstoelen en rollators aan de rol gegaan.

Marijke en Corry zijn de zaal in het oranje gaan versieren want er moet toch gekeken worden naar het voetballen in Oranjestemming.

Ook de gasten en vrijwilligers zijn allemaal in het oranje getooid.

Het personeel van het hotel had rekening gehouden met de voetbalwedstrijd en werd het diner eerder geserveerd.

Als troost serveerden ze hier in het hotel een oranje-dessert met vanille-ijs bij de televisie.

Om 20.00 uur zaten we allemaal in de filmzaal om de film over Drenthe te bewonderen.

Na de film gingen nog een aantal gasten een kaartje leggen, ook waren er gasten die de rust van de kamer op gingen zoeken.

En zo was deze zondag ook goed gevuld met bezigheden en iedereen ging tevreden slapen.